יום ראשון, 18 בדצמבר 2011

IMAGINE

בשבוע שעבר היתה לי יום הולדת.

ביום הולדתי העשירי ב - 8.12 נרצח ג'ון לנון.

אחד משיריו הנפלאים ביותר מדבר על חזון ודמיון:
Imagine all the people
Sharing for the world
You may say I'm a dreamer
But I'm not the only one
I hope someday you'll join us
And the world will live as one

בשנה החולפת עברתי תהליך מהותי של שינוי בתפיסה הפדגוגית שלי את ההוראה והלמידה.
הרבה דברים שראיתי רק בדמיוני קרו ואף מעבר לכך.
לכבוד זה, הכנתי סרטון קצר הסוקר את הבלוג בשנה החולפת ("הלכה" ) מול העשייה בכיתה ("מעשה").


תגובה 1:

  1. אלה שלום;
    שמי מיטל; אני סטודנטית לתואר שני במגמת ניהול. במסגרת לימודיי בקורס ~תקשוב ולמידה~/ד;ר גילה קורץ נתבקשנו להיכנס לבלוג ולהגיב. אני חייבת לציין כי מאוד נהניתי להיכנס לבלוג שלך שמאוד מעשיר ומעניין; מצאתי את עצמי נסחפת ונכנסת עוד ועוד. הפאנץ' היה חלק זה שמאוד התחברתי אליו; הן השיר והן המשמעות. הצלחת לרגש אותי.
    שיהיה בהצלחה!
    תודה;
    מיטל

    השבמחק